середа, 23 липня 2008 р.

Синайський кодекс в Інтернеті

Цифрові фотографії високої якості сторінок Синайського кодексу, одного із двох найдавніших і найкраще збережених списків Біблії, з 24 липня стануть доступні всім бажаючим в Інтернеті. Як повідомляє lenta.ru з посиланням на France Presse, насамперед в мережі з’являться близько 100 аркушів, що зберігаються нині в Лейпцизі та у Британському музеї в Лондоні. До листопада на сайт помістять ще одну частину кодексу. Закінчення проекту призначене на липень 2009 року. Сторінки Синайського кодексу зберігаються в Російській національній бібліотеці, Британській бібліотеці, бібліотеці Лейпцігського університету та у монастирі святої Катерини на Синайському півострові (Єгипет). Кодекс був випадково знайдений німецьким дослідником Костянтином Тишендорфом у середині XІ століття. 43 аркуші цього рукопису Тішендорф знайшов у сміттєвому кошику Синайського монастиря. Дослідник вмовив ченців передати кодекс як подарунок уряду Росії. Він і привіз список у Санкт-Петербург. Згодом російський імператор передав сувій до Публічної бібліотеки. Особлива цінність Синайського кодексу полягає в тому, що він містить повний текст Нового Завіту. У 1930-х уряд СРСР продав майже усю свою частину Синайського кодексу бібліотеці Британського музею. 1975 року під час ремонту ченці монастиря св. Катерини знайшли замуровану кімнату, у якій зберігалися 12 раніше невідомих аркушів кодексу та ще декілька його фрагментів.

Джерело: РІСУ

Немає коментарів:

ДО 500-РІЧЧЯ РЕФОРМАЦІЇ (ЕССЕ)

Погляд на Реформацію конфесійного лютеранства.

Проповідь Божого Слова. 12 літній Ісус у храмі (Луки 2:41-52)

Проповідь Божого Слова. Богоявлення (Матвія 3:13-16)

Проповідь на Обрізання Господнє (Луки 2:21)

Аудіопроповіді. Різдво Христове (Ісаї 9:5)

Проповідь на Святий вечір (текст - Луки 2,7-11)

Туди, де пастухи вклонитися прийшли

Text: Jaroslav Vajda, 1919-2008 Tune: Carl F.Schalk, 1929, Український переклад і виконання Тараса Коковського

Мале містечко Віфлеєм

Л.Х.Реднер, 1868 Ф.Брукс, 1868 Український переклад і виконання Тараса Коковського.