четвер, 30 жовтня 2008 р.

Гофман шукає правди

Всесвітньо відомий польський режисер Єжи Гофман судиться з українськими відомствами та компаніями, які порушили його авторські права на відому кінострічку "Вогнем і мечем". Він заявив, що не давав дозволу на показ фільму на телеканалах СТБ та 1+1 (вони не заплатили за трансляцію стрічки автору), а також не підписував ніяких договорів щодо випуску стрічки на DVD-дисках, однак вони вийшли у продаж, отримавши свідоцтво та дозвіл від Державної служби кінематографії, що підпорядковується Міністерству культури і туризму. Коли ж Гофман почав відстоювати свої права у суді, то постановою Господарчого суду міста Києва було визначено, що режисер не є в даному випадку суб'єктом авторського права, а кажучи простіше - не є автором свого ж фільму. "Така річ відбувається зі мною вперше у житті: суд незалежної та вільної держави "позбавив" мене авторських прав на мої ж фільми!" - обурився режисер."Це все одно, що сказати - Довженко не є автором "Землі"" - додав Гофман.При цьому польський режисер зауважив: "Моє відношення до країни в цілому ці інциденти не міняють. Але перед таким вашим судом я б стати не хотів, я би цього побоявся".Основну ж проблему він вважає в неповазі до законодавства та корупційності певних структур.

Джерело: Українська правда

Немає коментарів: