пʼятницю, 20 березня 2009 р.

Новий переклад

Вже давно виношував надію перекласти з англійської чудовий християнський гімн "AMAZING GRACE" і ось нині Бог поблагословив. Цей твір - без сумніву,перлина християнської музики. Історія життя автора гімну Джона Ньютона - теж варта усякої уваги. Бувши торгівцем рабів,розбійником,негідником - він, завдяки Божій ласці, став віруючим, а згодом - душпастирем. "Дивні діла Твої, Господи!".
================================
AMAZING GRACE
Author: John Newton (1725-1807)
Переклав на українську мову
Тарас Коковський,2009


Яку Ти втішну новину
Мені, мій Боже, дав,
Щоб я, пропащий і сліпий
Віднині зрячим став.

Ти серце зболене зігрів
І всі жахіття змів.
Мені до віку не забуть
Ту мить, як я прозрів!

Крізь бурі, пастки і шторми
Нам довелось пройти -
До дому рідного вкінці
Нас допровадиш Ти.

Лише добро і благодать
Від Господа мені,
Моя надія тільки в Нім
Довіку, по всі дні.

Забракне десять тисяч літ
Щоб славить раз у раз
Отця, і Духа, і Христа
Що нас від смерті спас.

Яку Ти втішну новину
Мені, мій Боже, дав,
Щоб я, пропащий і сліпий
Віднині зрячим став.
===================================
Ноти гімну ТУТ.
Виконання ТУТ (відео).

Немає коментарів: