четвер, 2 квітня 2009 р.

Переспів з болгарської

Тиждень тому спілкувався з братами-лютеранами з Болгарії. Говорили про життя-буття,ділилися враженнями про економічну кризу,співали християнських пісень болгарською. Мені особливо припала до душі одна - "ПРЕД ТЕБ,О,БОЖЕ". Вона виконується під час сповіді,в період Великого Посту ітп. Мелодія - народна. Я зробив її переспів.
=================================
ПЕРЕД ТОБОЮ НА КОЛІНАХ...
Переспів болгарської християнської пісні
Виконав - Тарас Коковський

Перед Тобою на колінах, стою, о Боже, зі слізьми
Благаю – будь же милостивий і щире каяття прийми.
Почути радість дай і втіху і Свого не ховай лиця,
Щоб я біліший став від снігу і, вдячний, прославляв Отця.

Згрішив я - ніде правди діти, вчинив лукавство, заздрість, гнів,
І не дотримав заповіти, покірним бути не зумів.
Подай же, Боже, серце чисте і духа віднови в мені.
Вщаслив Своїм благоволінням тепер, завжди і по всі дні.
2009

Немає коментарів: