пʼятницю, 31 липня 2009 р.

Про культуру і не тільки...

Відомо, що яке в людини виховання і культура,так вона поводиться скрізь - вдома, в церкві,на роботі, на вулиці,за кермом. Той, в кого є авто,на власному досвіді переконується,що деякі водії за кермом такі ж нахабні,як і без керма. Приємно,коли хтось завчасно вмикає сигнал повороту,а не перед тим,як виконувати маневр. Приємно,коли ти стоїш у коркові і тобі дають можливість змінити смугу руху і "пропускають". І коли сам так чиниш - теж приємно, бодай собі. Кілька днів тому їду містом. Наближаючись до пішоходного переходу,помічаю людину,яка вже переходить дорогу. Звісно, зменшую швидкість,зупиняюся, пропускаю пішохода. Позаду мене зупиняється чорний "джип" і блимає фарами - "ступися". Я стою - такі правила. "Джип" обминає мене ліворуч,перетинаючи подвійну суцільну лінію розмітки і виїздить на зустрічну смугу - дякувати Богові,там нікого не було. Проїжджаючи повз мене, водій "джипа" опускає вікно і кричить: "Купи собі фіру!"... Я керую "Славутою". Ну,звісно,куди там - він же на "джипі" :-) Його пече,йому треба хутко. Приїхав на технічну станцію для огляду машини. Слюсарі кажуть: "Отче,щось у вас парафія бідненька,що ви на "Славуті"...." Відповідаю: "Хлопці,на "Мерседесі" до раю не потрапиш". Разом посміялися :-) Отаке воно - життя...

Немає коментарів: