середу, 2 грудня 2009 р.

Правдиве і фальшиве поклоніння....

У книзі пророка Ісаї написано: "12 Як приходите ви, щоб явитися перед обличчям Моїм, хто жадає того з руки вашої, щоб топтали подвір'я Мої? 13 Не приносьте ви більше марнотного дару, ваше кадило огида для Мене воно; новомісяччя та ті суботи і скликання зборів, не можу знести Я марноти цієї!... 14 Новомісяччя ваші й усі ваші свята ненавидить душа Моя їх: вони стали Мені тягарем, Я змучений зносити їх... 15 Коли ж руки свої простягаєте, Я мружу від вас Свої очі! Навіть коли ви молитву примножуєте, Я не слухаю вас..." (Ісаї 1:12-15). Жорстокі ці слова, але правдиві, бо їх промовляє Господь. Багатьом віруючим здається, що Богові приємно від того, що вони роблять і як вони поклоняються йому. Вони кадять кадила, запроваджуються свята і речі, які прямо суперечать Божому Слову, як от - молитви за померлих, за "душі в чистилищі", поклоніння мощам і святим, заборони одружуватися, толерування одностатевого гріха, екуменічні молитви, висвячення жінок і тп. Послухаймо,що каже Господь - Він ненавидить це і відвертає від цього Своє лице. Він не слухає молитов людей, які це роблять. Він очікує поклоніння у вірі і правді відповідно до Свого Слова, об"явленого нам у Писанні. Будьмо правдивими богопоклонниками.

Немає коментарів: