вівторок, 13 липня 2010 р.

Зустріч зі "свідками" на Петра і Павла

Протягом останніх півроку через хворобу дружини майже через день доводиться бувати в онкологічній лікарні. Зауважив, що тут частенько "полюють" свідки Єгови. І не дивно - чимало людей, пригнічених станом свого здоров"я, шукаючи рятунку, добре надаються до розмов на духовні теми...Свідкам Єгови це відомо... Використовуючи "ситуацію", вони маніпулюють Святим Писанням і затягують людей у пастку єресей. Знайомі розповідали, що за кордоном, вони вдаються до такого способу "роботи" - вишукують в газетах повідомлення про смерть людини, навідуються до такого дому і "обробляють" членів родини, охоплених смутком і жалем, а нерідко відчаєм. Сиджу собі вчора в автівці коло лікарні і читаю... Підходять дві бабусі: "Бачимо, ви читаєте?", А я їм: "Еге ж, а ви, напевно свідки Єгови?". Вони радісно: "Так!". Ну і пішло і поїхало. Довелося вийти з автівки і взяти з собою Біблію. Вони не знали, що не на того напали :-)... Коли зайшла мова за Христа, я кажу: "Чого ви перекручуєте Писання і спростовуєте те, що сама Біблія каже про Ісуса, як про Господа і Бога?" Відкриваю Римлян 9:5 і читаю їм - "Христос, що Він над усіма Бог, благословенний, навіки, амінь", а потім Івана 20:28 - "А Хома відповів і сказав Йому: Господь мій і Бог мій!". А вони кажуть - у вас...НЕВІРНИЙ ПЕРЕКЛАД БІБЛІЇ :-))) Це щодо Рим.9:5. Запитую - "А у вас який?", Вони - "Огієнка". Я їм - "І в мене Огієнка :-)". Кажу, а як щодо Івана 20:28? А вони  - так це ж каже людина!!!! Тобто те, що каже людина Хома про Ісуса в Біблії їх не влаштовує :-))) Таке собі вибіркове сприйняття Писання. Врешті-решт, ми говоримо про Трійцю і я їх добряче "дістаю", наводжу цитати про Святого Духа, як особу Трійці. Одна з бабусь дивлячись мені у вічі каже: "Даю голову на відріз, що ви у Трійцю самі не вірите, це вам так наказують говорити, а ви виконуєте, бо боїтесь!" :-)))) А я їм - "Даю голову на відріз, що Бог Святого Писання - це Бог, що об"являє Себе у Святій Трійці - Отець, Син і Дух Святий. Я вірую тільки в Нього і відповідатиму за свою віру перед Ним".  Інколи наша розмова відбувалась на "високих тонах" і перехожі озирались:-)  Потім я втомився і пішов до автівки... Їм все "як до стіни горохом" :-))) Отак в день Святих Апостолів Петра і Павла Господь дав можливість засвідчити про правдиву віру.

1 коментар:

Unknown сказав...

Чудово! Я теж не шкодую свого часу на розмови з ними, розвага №1. Проти Степана і Хоми вони нічого сказати не можуть толком. А на те що Хома це людина я відповідаю, що 1) Ісус не заперечив йому як мав би якщо би він не був Богом якого можна примати як свого Бога 2) Якщо би навіть якимось дивом Ісус не заперечив але був проти, то Бог би не дозволив щоб це непорозуміння опинилося в натхненній ним книзі.