понеділок, 27 грудня 2010 р.

Зілля підвело :-)

В ОС Windows (в мене 7-ма версія, а друга ОС - LINUX MINT) протягом року встановлював антивірус ЗІЛЛЯ - наш, рідний. Він доволі непогано прислужився. Але деякий час тому, я помітив, що ОС сильно "зависає". Заглянув в таблицю використання ресурсів, вимкнув "непотрібні" процеси - без змін. Тоді глянув скільки пам'яті "їсть" ЗІЛЛЯ - доволі нівроку - біля 150Мб! Вирішив поекспериментувати - вимкнув ЗІЛЛЯ і встановив AVAST - я вже з ним "мав справу" - непоганий антивірус. Так от - AVAST відразу на початку сканування ОС виявив "шкідника"... При цьому він "їсть" лише біля 30Мб пам'яті. От і думай тепер, який антивірус кращий :-) Поки що залишу AVAST - в мене комп щодо "заліза" посередній, тому так буде краще. Якось спало на думку - певно "віруси" і всю оту "паразитологію" роблять в тому числі і виробники антивірусів, а потім агітують використовувати свою продукцію :-) Забув сказати - мені  AVAST подобається ще й тим, що він "балакає" - "антивірусну базу оновлено", "сканування закінчено" і тп. :-) Вочевидь, ЗІЛЛЯ має більше функцій, ніж AVAST, тому й споживає більше ресурсів, але як бачимо, це не завадило "паразитам" проникнути в мою ОС...

Немає коментарів: