понеділок, 16 січня 2012 р.

Лідер ВВ про релігію

Нещодавно Олег Скрипка в одному з інтерв'ю поділився своїми думками про релігію. Вони, м'яко  кажучи, "цікаві". Втім, здається, думки Олега поділяють нині чимало людей і тут, власне, і криється проблема, пов'язана з цілковито невірним тлумаченням місця та ролі Церкви, гріха, віри загалом. Ось витяг з розмови:
===================
Яке місце в твоєму житті посідає релігія?
- Бог є, звичайно. І є інтерпретації бога. У кожної людини своя інтерпретація бога. Є ще інституції церкви, які експлуатують інтерпретацію бога. Коли ти починаєш ходити по церквах, тобі починають розказувати, що богів дуже багато, і наш бог найкращий. Ясно, що це якась мулька, от і все. Як в усьому, ти від бога береш найкраще, що тобі до душі. В церкву приходиш – там тебе завантажують інформацією. Просто треба зразу (зрозуміти): оце з моїм баченням бога резонує, а це – не резонує. Останнє відкидаєш.Приходиш, а тобі кажуть: чому хреста немає або чому він неправильний? Треба цей хрест посвятити, чи треба ще щось зробити. Чому ви не ходите сповідуватися? У вас є гріхи. В мене немає гріхів. Ні, у всіх є гріхи. Та що це за підхід?! Немає в мене гріхів, немає мені в чому сповідуватися. А якщо я захочу сповідуватися, зроблю це сам перед собою чи перед своїми близькими, і все.Чи до психіатра вже піду, він фахово зі мною попрацює. Церква – це місце сили. Там молиться дуже багато людей. Взагалі церква для чого побудована? Для того, щоб свої таємні містичні обряди використовувати в позитивному сенсі. Тобі треба, наприклад, побажати здоров’я своїм близьким (наприклад, якщо хтось із близьких у небезпеці).Треба вибрати гарну церкву, гарну молитву, ікону правильну – і все, воно працює, якось добробут, здоров’я поліпшується. Це реально працює. Не можна ж обманювати людей стільки тисячоліть.
ДЖЕРЕЛО: http://starog1.blogspot.com/2012/01/blog-post_2604.html
КОМЕНТАР: Якщо хтось нехтує богослов'ям, це не означає, що у нього відсутні певні міркування щодо Бога, а радше те, що у нього є багато хибних міркувань. (К.Льюіс)

2 коментарі:

Protestant67 сказав...

Прикро читати такі коментарі відомого співака-особливо, коли маєш певну симпатію до людини, але його релігійна позиція мене вразила. Я чомусь вважав Олега побожною людиною, яка вивчає Письмо.(((

taras_kokovskyy сказав...

окрім того, наскільки мені відомо, Олег перебуває у "громадянському шлюбі"... На,жаль,подібне нині - не новина...