неділю, 16 вересня 2012 р.

Ми заважаємо їм жити...

Атеїсти бувають різні. Одні "сумирні", живуть за принципом - "не зачіпайте мене, і я вас не зачіпатиму". Інші постійно вишукують до чого б присікуватися, коли мова заходить про церкву та віруючих. Ще інші перелопачують Писання, насміхаються над ним і доводять, що там повно омани, помилок та розбіжностей, а відтак - вірити Божому Слову безпідставно і що все, про що каже Біблія - байки. Однак минають століття, тисячоліття, а Слово Боже міцно стоїть і стоятиме далі. Нарешті є войовничі атеїсти, котрі б без вагання стерли  на порох Церкву, Біблію, віруючих. У них такий комплекс - усі віруючі зомбовані, перебувають під дією дурману, вони обмежені, закомплексовані, несучасні, дикуни і т.п. Нещодавно мені довелось прочитати, як представниця останньої когорти атеїстів обурювалась через те, що під час її веселої мандрівки однією з країн Європи, у багатьох тамтешніх церквах було повнісінько людей, зокрема дітей та молоді (то був початок навчання у школах та вишах і діти йшли до церкви за благословенням на навчання), котрі перешкоджали їм оглядати історичні пам'ятки (!!!). Лише уявіть собі - атеїстові не до вподоби, що у церкві плутаються під ногами якісь затуркані людці! На моє запитання, чому факт присутності великої кількості людей в церквах викликав обурення, я почув у відповідь, що та країна досі нецивілізована і там церква не відокремлена від держави! Отакої! Далі більше. Пані без вагання розповіла, що біля 10 років живе з чоловіком без шлюбу і нарешті вони вирішили "поставити печатки у паспортах", що, мовляв жодного значення не має для них. Я порадив узяти шлюб, як запроваджено Богом. Аж тут при слові "Бог" пані дуже розгнівалась і гордо заявила, що вона атеїстка і пишається тим, що усі її приятелі, без винятку, атеїсти, навела приклад щодо того, що молитви і таке інше  - цілковита нісенітниця, вживши при цьому нецензурне слово. Мені відкрилися очі, спала з очей пелена і я побачив усю зафільмовану панею на світлинах під час подорожі красу в іншому світлі. На сам кінець я нагадав їй, що Христос помер за всіх і навіть за неї, і що вона не має права привселюдно ганьбити віруючих і Господа. Я також порадив їй набратися терпіння до того часу, як вона стане перед Богом. Зрештою, хтось повинен був їй це сказати. Написано: "8 Коли б Я сказав до безбожного: Безбожнику, ти конче помреш!, а ти не говорив би, щоб остерегти безбожного від дороги його, то він, несправедливий, помре за свій гріх, а його кров Я вимагатиму з твоєї руки. 9 А ти, коли остережеш несправедливого від дороги його, щоб вернувся з неї, і він не вернеться з своєї дороги, він помре за гріх свій, а ти душу свою врятував" (Єзекіїля 33:8,9). Якщо у вас є приятелі чи друзі, подібні до згаданих тут - розкажіть їм про Христа, гріх, каяття, побожне життя. Може статися так, що це зробити можете тільки ви. Далі діятиметься Божа воля.

Немає коментарів: