четвер, 17 квітня 2014 р.

Молитва на Великий Четвер - запровадження Святої вечері

Дорогий Ісусе Христе, милостивий Господи і Боже мій, Ти запровадив  Господню вечерю на відпущення гріхів і зміцнення віри в Тебе. Благаю Тебе, вчини мене гідним цього святого Таїнства. Дай мені завжди пам’ятати, що я наділений привілеєм приймати участь в ньому тільки завдяки Твоєму милосердю та ласці. Я згрішив перед Тобою, втратив надію, припустився сумнівів, переймався турботами, які не є першочерговими для мене, мого спасіння і вічного життя. Я щиро каюся у цьому і жалкую за це та інші гріхи і провини, якими образив Тебе  і  прошу – не відкинь мене від Свого лиця, створи мені серце чисте та покірне, покріпи мою віру, скеруй мене на дорогу, що провадить до побожного життя і Царства небесного. Наповни мене втіхою через проголошення мені прощення гріхів, щоб я отримав від Тебе благословення  бути гостем біля Твого столу благодаті та любові, який Ти сам приготував.  Дай мені перебувати у благословенній спільноті Твоїх правдивих Тіла і Крові разом з Твоїми вірними дітьми до кінця свого земного життя. Амінь.  

Немає коментарів: