неділю, 20 квітня 2014 р.

Молитва на Господнє воскресіння

Дорогий Господи Ісусе Христе, мій воскреслий та вічний Спасителю! Ти пішов на хрест за мої гріхи і провини і воскрес, щоб обдарувати мене прощенням, вічним життям і спасінням. З усіма, хто вірує в Тебе і поклоняється Тобі на кожнім місці в дусі та правді, я в покорі схиляю перед Тобою свої коліна, як перед Своїм єдиним Викупителем і Спасителем, котрий визволив мене і всіх людей від влади гріха, диявола та смерті і прошу – очисти моє серце від усіх провин та грішних бажань, наповни його каяттям і Твоїм правдивим миром, який перевищує все, і керуй моїми думками та вчинками.Я радію і тішуся, що Ти милостиво дарував мені прощення і Своєю святою кров'ю, пролитою на Голгофі, примирив із Небесним Отцем, щоб я міг стати Божим дитям і споглядати Боже обличчя, пізнаючи Його невимовні милосердя, любов і доброту.  Складаю Тобі подяку за те, що Ти обдарував мене надією та спасаючою силою Твого хреста, так що віруючи в Тебе, я можу не боятися смерті та осуду.  Благаю Тебе, даруй тим, хто в цей день сповнений смутку через втрату своїх рідних та близьких, які покладали надію на Тебе, - втіху, котру містять Твої благословенні обітниці про те, що настане день і вони поєднаються з ними у вічній славі на небесах.Я тішуся нині, знаючи, що Твоя Церква прямує далі вперед переможною ходою і пекельні брами ніколи не здолають її. Прийми мою обітницю служити Тобі і бути завжди вірним Тобі. Викорени з мого серця  усе нечисте і несвяте, сумніви та турботи, які затьмарюють любов до Тебе і Твого Євангелія спасіння. Нехай Твій Святий Дух підтримує в моєму серці цю любов, щоб вона ніколи не згасала. Провадь мене шляхом, осяяним світлом  Твого живого і вічного Слова до кінця мого життя, щоб одного дня я міг побачити Твою славу і звеличити Тебе з усіма святими та ангелами на небесах. Амінь!

Немає коментарів: