пʼятницю, 18 квітня 2014 р.

Молитва на Страсну П'ятницю

Господи Ісусе Христе, Агнцю Божий, що був заколений за мене і всіх грішників. В цей день я приходжу до підніжка Твого хреста зі щирим каяттям і жалем, і в покорі та послусі сповідую, що Ти прийняв на Себе мої провини та мій смуток, поніс покарання за мої гріхи та провини і зцілив мене своїми дорогоцінними ранами. Ти постраждав за мене і всіх грішників, переніс наругу і глузування від Ірода, несправедливість суду Каяфи та Пілата, зазнав невимовних страждань та мук. На Твою святу і невинну голову було покладено терновий вінець. За мої гріхи було проколено Твої руки та ноги і пробито бік списом. За мої переступи Твої вуста скуштували гіркоту оцту та жовчі. Яку неймовірно велику ціну Ти заплатив за мої гріхи – ціну Твого життя! Дивлячись на Твоє розп’яття, я бачу Агнця Божого, який один раз і назавжди приніс Себе в жертву, викупивши підзаконних. Спасителю мій, Твій святий хрест для мене – джерело надії, радості і втіхи. Разом з апостолом Павлом я промовляю: «Я розіп’ятий з Хрестом…, а що живу в тілі тепер – живу вірою в Божого Сина, що мене полюбив і видав за мене Самого Себе. Господи, поблагослови, щоб проповідь про Твій спасаючий хрест ширилася цілим світом, притягуючи людей до Тебе, щоб вони могли жити з Тобою і для Тебе повіки. Амінь.

Немає коментарів: