неділю, 31 грудня 2017 р.

Молитва віруючого на початку Нового року.

Отче Небесний!  Ти постійно піклуєшся про людські душі. Благаю Тебе: простягни Свою всемогутню правицю і захисти мене від усіх негараздів і нещасть, тепер, коли я входжу в новий рік Твоєї благодаті. Відмежуй мене від шкоди і небезпек, які можуть стрінутись на моєму шляху.  Захисти від нещасних випадків і хвороб, і вбережи у спасенній вірі в Твого Сина, яка зробить мене переможцем над спокусами, сумнівами та невірством.

Отче небесний, сьогодні, на початку нового року, я згадую про свої гріхи та переступи і прошу Тебе: заради Твоєї ласки і милосердя обмий їх усіх дорогоцінною кров'ю Твого Сина, а мого єдиного Викупителя і Спасителя.  Наблизь мене, милосердний Боже, ще ближче до Себе, щоб я міг ходити дорогами праведності, справедливості і добра. Хай моєю радістю і скарбом буде правдивий мир сумління і надія на небеса.

Отче наш, збережи в нашому суспільстві Твоє спасенне Євангеліє і вчини успішною працю Церкви, яку заснував Твій Син, Ісус Христос, аби всі до останнього краю землі знали, що під небом немає іншого ймення, яке спасає, окрім Ймення Твого Однородженого Сина, а нашого розп'ятого і воскреслого Спасителя і Господа.

 Боже наш! Ти завжди був і є добрим до мене у Твоїм милосерді.  Ти щоденно прощаєш мені мої гріхи.  Прошу Тебе: вилий на мене щедру мірку Твоєї благодаті, щоб у новому році я непохитно перебував у спасенній вірі, і з допомогою Ісуса Христа, мого вічного Викупителя продовжував свій шлях, як вірна дитина Твоєї родини.  Заради Спасителя мого, амінь.

Немає коментарів: