четвер, 17 травня 2018 р.

Молитва на Господнє Вознесіння

Господи Ісусе Христе, Ти пішов смерть за мої провини і воскрес заради мого виправдання, викупив мене Своєю кров’ю, дістав славу і шану через Своє вознесіння!
Так само, як Твої учні, що пильно задивлялися в небо, коли Ти возносився, нині і я задивляюся у небо, звертаючи свій взір до вічних і правдивих скарбів, які Ти пригодував для мене на небесах. «Піднявшись на висоту, Ти полонених набрав і людям дав дари!» (Еф.4:8, Псалом 68:18). Молюся Тобі: пануй над моєю душею і всім моїм життям, щоб я постійно міг бачити Тебе – мого єдиного Спасителя і Викупителя, мету і вінець мого життя.
Зміцни у мені палке бажання виконувати Твої обітниці, щоб сповнились Твої слова: «де Я, там буде і Мій слуга» (Івана 12:26). Вбережи мене у правдивій вірі, щоб я завжди був готовий до Твого другого пришестя і справедливого Суду, міг зустріти Тебе, коли Ти з’явишся у славі, щоб взяти мене з Собою.
Господи Ісусе, хай Твоє вознесіння зміцнить моє покладання на Тебе і впевненість у тім, що одного дня я також буду вознесений. Хай воно піднесе мене над щоденними турботами і негараздами.
Дай мені, Господи, аби в час очікування Твого повернення я перебував в благодаті і радості пізнання того, що Ти сидиш праворуч Отця і керуєш усім на небі й на землі на добро Твоїм вівцям. Дай мені бути готовому з радістю стати під Твій покров і захист, коритися Твоєму Слову і Твоїм настановам, у побожному послухові Твоїй святій волі шанувати та славити Тебе, як мого єдиного Господа і Спасителя. Амінь.

Немає коментарів: