четвер, 24 травня 2018 р.

Молитва хлопця/чоловіка про подружжя

Дорогий небесний Отче, Ти створив чоловіка та жінку і запровадив та поблагословив подружжя, щоб людський рід тривав, дякував Тобі і сповняв Твою святу волю. У Святім Євангелії Ти сказав: «Покине…чоловік батька й матір, і пристане до дружини своєї, і стануть обоє вони одним тілом, тому то немає вже двох, але одне тіло. Тож, що Бог спарував, людина нехай не розлучує!» (Матвія 19:5-6). 
Прошу Тебе, мій любий Господи, допоможи мені знайти мою другу половину, – побожну і люблячу дружину, яка б любила Тебе і Твоє Слово, так само, як я, кохала б мене і з радістю шанувала Твої настанови щодо шлюбу, подружнього життя та обов’язків чоловіка і дружини, даних Тобою людям  у Святому Писанні. Я мрію, Господи, про наречену та дружину,  з якою я б розділив свою долю, створив гарну християнську сім'ю, виховав  з нею побожних дітей, яких ми разом чекатимемо, як Твого благословенного дарунку, щоб передати їм нашу любов  до Тебе.
Благаю Тебе, дай мені дружину,  яка любитиме мене, наслідуючи  приклад Твоєї любові, ділитиме зі мною щастя і радість, смуток і біль, щоб разом з нею ми йшли життєвим шляхом, освячені Твоєю правдою і вкорінені у вірі в нашого єдиного Спасителя і Викупителя Ісуса Христа. Допоможи мені бути  співчутливим і милосердним, вміти прощати і жертвувати тим, що Ти дав мені, заради добра мого ближнього. 
Молюся до Тебе, мій Боже, обдаруй мене щасливим шлюбом, який триватиме до кінця мого життя. Провадь мене стежками Твоїх заповідей. Збережи мої помисли і вчинки в чистоті та святості.
Почуй мене, Господи, заради Твого Сина, а мого єдиного Спасителя Ісуса Христа. Амінь!

Немає коментарів: