субота, 14 березня 2009 р.

Цитата

"У контексті всенародного обговорення пригод львівського судді-колядника нагадалася одна телепередача на Івано-Франківському телебаченні "Галичина". Десь перед Новим роком у прямий ефір запросили трьох суддів. І не просто суддів, а суддівське керівництво. Говорили, як завжди, ні про що. Аж раптом ведуча, Ольга Бабій, задала питання, про львівського суддю-хабарника. Судді здивувалися такому наглючому питанню і сказали, що факт не є доведеним та швиденько і дуже смішно зіскочили з питання взагалі. Це запитання ведучої не викликало у них ніяких емоцій, так ніби вони з іншої планети, це їм не цікаво і вони тут взагалі ні при чому. Склалося враження, що для суддівського цеху це не подія... Ведуча спробувала спитати, чи може виграти суд бідний у багатого. Судді ледве стримували себе - яка нахабна журналістка! Один щось промимрив про державного адвоката, а другий, що то тільки для карних справ і знову питання зам'яли, тим самим ствердивши, що суд виграє багатій, бо у нього кращий адвокат. Ось і вся українська правда. Безвихідь. Старенькій бабусі суддя не підкаже, що існує такий закон і треба принести такий документ, за яким вона виграє справу. І каліці не підкаже, бо суддя - нейтральний! Нейтральний до справедливості і правди".
Олекса Баюрак
Івано-Франківськ

1 коментар:

пастир Вячеслав Горпинчук сказав...

Подібна система «правосуддя» була і в Ізраїлі перед його остаточною руїною і вигнання народу до неволі. Бог – Суддя справедливий і вічно лиходіїв Він не терпітиме. Ось що Він каже у книзі пророка Амоса, слова влучні, страшні, але й підбадьорливі для тих із суддів, які таки хочуть чинити справедливість:

«Вони змінюють суд на полин, і кидають правду на землю…. Тому, що нужденного топчете ви, і дарунки збіжеві берете від нього, що ви набудували будинків із каменя тесаного, то сидіти не будете в них; понасаджували винограду улюбленого, та не будете пити із нього вина! Бо Я знаю про ваші численні провини і про ваші великі гріхи: тиснете ви справедливого, берете ви підкупа та викривляєте право убогих у брамі. Тому то розумний мовчить цього часу, бо це час лихий. Шукайте добра, а не зла, щоб вам жити, і буде із вами Господь, Бог Саваот, так, як кажете ви. Ненавидьте зло й покохайте добро, і правосуддя поставте у брамі, може змилується Господь, Бог Саваот над решткою Йосипа» (Амоса 5:7, 11-15).

ДО 500-РІЧЧЯ РЕФОРМАЦІЇ (ЕССЕ)

Погляд на Реформацію конфесійного лютеранства.

Проповідь Божого Слова. 12 літній Ісус у храмі (Луки 2:41-52)

Проповідь Божого Слова. Богоявлення (Матвія 3:13-16)

Проповідь на Обрізання Господнє (Луки 2:21)

Аудіопроповіді. Різдво Христове (Ісаї 9:5)

Проповідь на Святий вечір (текст - Луки 2,7-11)

Туди, де пастухи вклонитися прийшли

Text: Jaroslav Vajda, 1919-2008 Tune: Carl F.Schalk, 1929, Український переклад і виконання Тараса Коковського

Мале містечко Віфлеєм

Л.Х.Реднер, 1868 Ф.Брукс, 1868 Український переклад і виконання Тараса Коковського.