вівторок, 19 травня 2009 р.

Прикра річ...


Зламався мій цифровий фотоапарат...Власне,це сталося ще на Великдень. Здав його на ремонт, але місцеві "умільці" нічого не змогли зробити...Так само вже другий рік поламана відеокамера,яку "пробували" ремонтувати тут і в Києві...Я зараз як без рук. В таку чудову пору року опинитися без фототехніки - для мене трагедія :-) Витягнув з пороху свій старий китайський фотоапарат ("мильницю")за 100грн на плівку і буду поки що користуватись ним...Взагалі,з технікою у мене все життя "проблеми" :-) Весь час ламається...Це при тім,що я про неї дбаю,краще ніж про себе :-) З часом планую створити вдома музей своєї фото-кіно техніки - це кілька кінокамер,біля десяти фотоапаратів,найстаршому з яких понад 50 років! Я отримав його від батька...Якщо до цього додати ще кінопроектор,фотозбільшувач з начинням,кілька сотень фотоплівок,десяток фотоальбомів - справді вийде музей :-)))

Немає коментарів: