понеділок, 24 травня 2010 р.

Чому я не молюся до святих....

Дуже часто представники "традиційних" конфесій, прагнучи пересвідчитись, що та чи інша конфесія є християнською, запитують: "А ви молитесь до святих і Марії?". Можу сказати відверто - ні, я не молюся. Можу пояснити чому. В Писанні Господь чітко каже, що звертатися, молитися слід лише до Нього: Пс.49:15 "...І до Мене поклич в день недолі, Я тебе порятую, ти ж прославиш Мене!", Пс.144:18-19 "18 Господь близький всім, хто взиває до Нього, хто правдою кличе Його! 19 Волю тих, хто боїться Його, Він сповняє, і благання їх чує та їм помагає". Наведу одну ілюстрацію - уявіть собі, що Бог дав вам мобільний телефон,який ніколи не розряджається і сказав: "Ось прямий номер до мене. Телефонуй будь-коли. Я завжди на зв"язку. Ти ніколи не почуєш у відповідь "Зайнято" чи щось інше". Натомість про святих, які на небесах, довкола Божого престолу славлять Всемогутнього, сказано, що вони навіть не чують нас: "Тільки Ти - наш Отець, бо Авраам нас не знає а Ізраїль (прим. - Яків) нас не пізнає! Ісаї 63:16. Мені не треба перейматися питанням про те, чи чують мої молитви святі на небі. Мені важливо мати певність у тім, що їх чує Той, хто обіцяв їх чути і відповідати на них - Триєдиний Бог. Уявіть собі, що ви стоїте перед Богом. Ви кажете Йому: "Господи, я молився лише до Тебе. Я не молився до святих і Марії, хоч завжди шанував їх за їхню віру і побожне життя. Ти покараєш мене за це?" Запевняю вас - Бог ніколи не покарає і не відкине такого богомільця від Себе! Це суперечитиме Його Слову. Як тоді правильно шанувати святих? Дуже просто, - робити так, як каже Біблія: Євр.13:7 "Пригадуйте наставників ваших, що вам говорили Слово Боже; і, дивлячись на кінець їхнього життя, переймайте їхню віру". У дні шанування апостолів, євангелистів, Діви Марії - нам є про що сказати, бо їхнє побожне життя, їхня віра в Спасителя гідні усякої поваги і наслідування. Але молитву, подяку, хвалу - віддаваймо одному Богові - Отцю, Сину і Святому Духу.
 

Немає коментарів: