пʼятниця, 2 березня 2012 р.

Налаштування смартфона

Власники смартфонів можуть мати проблему з налаштування поштового сервісу (email). Одна з поширених проблем - налаштування необхідних параметрів POP, IMAP, SMTP. Зазвичай, при активації нової скриньки, програма сама пропонує ці параметри, втім, може статися, що вони стануть на заваді отриманню нових повідомлень або їх надсиланню. Наприклад, вам пропонується вибрати SMTP з номером порту - 25. Згодом виявиться, що з цієї скриньки надіслати листа абонентові не вдається. Що робити? Якщо у вас на ПК працює поштовик "The Bat", Thunderbird" чи інший - загляньте в налаштування цієї ж скриньки там - перевірте SMTP та порт. Може статися, що тут використовується інший порт, як от 465. Спробуйте використати його в смартфоні. У більшості випадків це допомагає вирішити проблему.   

Немає коментарів: