неділю, 15 березня 2015 р.

Мартин Лютер про прощення гріхів


Щоб читачі могли краще збагнути наше вчення, я повинен ясно і детально розтлумачити його. Ми навчаємо про два аспекти прощення гріхів. По-перше, ми говоримо про те, як саме і де воно було здобуте для нас. По-друге, ми кажемо, де саме прощення гріхів є і пропонується нам. Христос здобув прощення гріхів на хресті, це незаперечна правда.  Але воно не роздається нам на хресті. Воно також не здобуте Ним у Господній вечері чи Таїнстві загалом. Там Він вже дав його через Слово, так само, як через Євангеліє, яке Він проповідував.  А здобуте воно назавжди на хресті. Його роздавання  відбувається безперервно, від початку і до кінця цього світу… І якщо нині я шукаю прощення гріхів, то мені не потрібно бігти до хреста, бо його там немає… Але в Таїнстві чи Євангелії я знайду те слово, котре містить, пропонує і дає мені прощення,  здобуте [Христом] на хресті.

Мартин Лютер, твори, LW 40: 213
Переклад з англійської Т.Коковського

Немає коментарів: