четвер, 9 квітня 2015 р.

Молитви на Страсний тиждень і Великдень

Молитва на Великий Четвер - запровадження Святої вечері

Дорогий Боже, Ти запровадив Господню вечерю на відпущення гріхів і зміцнення віри в Тебе. Благаю Тебе, вчини мене гідним цього святого Таїнства. Дай мені завжди пам’ятати, що я наділений привілеєм приймати участь в ньому тільки завдяки Твоєму милосердю та ласці. Я згрішив перед Тобою, втратив надію, припустився сумнівів, переймався турботами, які не є найважливішими для мене, мого спасіння і вічного життя. Я щиро каюся за це та за інші гріхи і провини, якими образив Тебе і прошу – не відкинь мене від Свого лиця, створи мені серце чисте та покірне, покріпи мою віру, скеруй мене на дорогу, що провадить до побожного життя і Царства небесного. Наповни мене втіхою через проголошення мені прощення гріхів, щоб я отримав від Тебе благословення бути гостем біля Твого столу благодаті та любові, який Ти сам приготував. Дай мені перебувати у благословенній спільноті Твоїх правдивих Тіла і Крові разом з Твоїми вірними дітьми до кінця свого земного життя. Амінь.

Молитва на Страсну П'ятницю

Господи Ісусе Христе, Агнцю Божий, що був заколений за грішників. В цей день я приходжу до підніжжя Твого хреста з каяттям і жалем, і в покорі та послусі сповідую, що Ти прийняв на Себе мої провини та мій смуток, поніс покарання за мої гріхи та провини і зцілив мене своїми дорогоцінними ранами. Ти постраждав за мене і всіх грішників, переніс наругу і глузування від Ірода, несправедливість суду Каяфи та Пілата, зазнав страждань та мук. На Твою святу і невинну голову було покладено терновий вінець. За мої гріхи було проколено Твої руки та ноги і пробито бік списом. За мої переступи Твої вуста скуштували гіркоту оцету та жовчі. Яку велику ціну Ти заплатив за мої гріхи – ціну Твого життя! Дивлячись на Твоє розп’яття, я бачу Агнця Божого, який один раз і назавжди приніс Себе в жертву, викупивши підзаконних. Твій святий хрест для мене – джерело надії, радості і втіхи. Разом з апостолом Павлом я промовляю: «Я розіп’ятий з Хрестом…, а що живу в тілі тепер – живу вірою в Божого Сина, що мене полюбив і видав за мене Самого Себе. Господи, поблагослови, щоб проповідь про Твій хрест ширилася цілим світом, притягуючи людей до Тебе, щоб вони могли жити з Тобою і для Тебе повіки. Амінь.

Молитва на Господнє воскресіння

Дорогий Господи Ісусе Христе, мій воскреслий та вічний Спасителю! Ти пішов на хрест за мої гріхи і провини і воскрес, щоб обдарувати мене прощенням, вічним життям і спасінням. З усіма, хто вірує в Тебе і поклоняється Тобі на кожнім місці в дусі та правді, я схиляю перед Тобою свої коліна, як перед Своїм єдиним Викупителем і Спасителем, котрий визволив мене і всіх людей від влади гріха, диявола та смерті і прошу – очисти моє серце від усіх провин та грішних бажань, наповни його Своїм правдивим миром, який перевищує все, і керуй моїми думками та вчинками. Я радію і тішуся, що Ти милостиво дарував мені прощення і Своєю святою кров'ю, пролитою на Голгофі, примирив із Небесним Отцем, щоб я міг стати Божим дитям і споглядати Боже обличчя, пізнаючи Його невимовні милосердя, любов і доброту. Складаю Тобі подяку за те, що Ти обдарував мене надією та спасаючою силою Твого хреста, так що віруючи в Тебе, я можу не боятися смерті та осуду. Благаю Тебе, даруй тим, хто в цей день сповнений смутку через втрату своїх рідних та близьких, які покладали надію на Тебе, втіху, котру містять Твої обітниці про те, що настане день і вони поєднаються з ними у вічній славі на небесах. Я тішуся нині, знаючи, що Твоя Церква далі прямує вперед переможною ходою і пекельні брами не здолають її ніколи. Прийми мою обітницю служити Тобі і бути завжди вірним Тобі. Викорени з мого серця всі сумніви та турботи, які затьмарюють любов до Тебе і Твого Євангелія спасіння. Нехай Твій Святий Дух підтримує в моєму серці цю любов, щоб вона ніколи не згасала. Провадь мене шляхом, осяяним світлом Твого живого і вічного Слова до кінця мого життя, щоб одного дня я міг побачити Твою славу і звеличити Тебе з усіма святими та ангелами на небесах. Амінь!

Немає коментарів: