
Є чимало корисних додатків, які дозволяють користувачам завжди мати свої робочі файли "під рукою" і працювати з ними, перебуваючи поза межами свого помешкання. Особисто мені до вподоби - Evernote, Dropbox, Google Cloud Connect for MS Office. Усі вони налаштовуються доволі легко та просто. Evernote краще використовувати для текстових нотаток, щоденникових записів на кшталт "Що зробити?" і т.п. Dropbox добрий для файлів більшого обсягу, в тому числі фото та відео. Google Cloud Connect дуже зручний при роботі з файлами MS Office - текстів, таблиць, презентацій. Після встановлення додатку Google Cloud Connect в меню MS Office з'явиться додаткова панель Google Cloud Connect - спосіб синхронізації документів можна вибрати за бажанням - ручний або автоматичний (попередньо слід налаштувати додаток за допомогою свого запису в Gmail). Ось ланки для завантаження згаданих тут програм:
Evernote
Dropbox
Google Cloud Connect for MS Office
Немає коментарів:
Дописати коментар