середу, 3 квітня 2013 р.

Правда, у котрій ми стоїмо...

Понад усе ми повинні бути впевнені у тім, що наше вчення є Словом Божим.  Якщо це доведено, ми матимемо певність у тім, що правда є і буде на нашім боці, і диявол не може зашкодити їй. Хвала Богові, я певний того, що наше вчення дійсно є Словом нашого Господа, котре витіснило з мого серця усі інші вірування цього світу, якими б вони не були, так що я, практично, дав собі раду чи не з найважчим запитанням із усіх: «Ви дійсно стверджуєте, що ви єдиний, хто тримається правди Божого Слова, лише ви і більше ніхто?»  Отож, в ім’я церкви на нас чинять величезний тиск. На моє переконання, подібний закид (наших опонентів) можна застосувати до всіх пророків, котрим люди докоряли: «Ми є народом Божим, а вас лише дещиця».  Тоді хтось з усією відповідальністю повинен сказати: «Ви всі помиляєтесь».  На додаток до цього додається втіха, коли сам Бог промовляє: «Я дам вам дітей, народ, який прийме цю правду».
Мартин Лютер
LW 54: Table Talk No. 130

Немає коментарів: