вівторок, 25 квітня 2017 р.

До 500-річчя Реформації

МАРТИН ЛЮТЕР  «ЗАСТІЛЬНІ  БЕСІДИ»
Що саме слід шукати в Біблії, і як варто вивчати Святе Писання

Найвищою наукою в богослов’ї є пізнання Христа. Це не повинен соромитись пізнавати ані учень в учителя, ані учитель в учня. І якщо я можу бути поблажливим до свого друга, то наскільки поблажливішим до мене є Христос! Коли диявол спрямовує мене до Закону, то я – засуджений, та коли Христос забирає мене від Закону до Євангелія і Божої обітниці, то я – вільний і праведний. Тому Петро у своєму величному вислові каже «Щоб зростали в благодаті і пізнанні Господа нашого і Спасителя Ісуса Христа» (2 Петра 3:18), – не в пізнанні діалектичних або якихось інших мистецтв, оскільки ви вже виправдані , а в пізнанні Христа. Проти цього спрямована найвища майстерність диявола, мета якої – затьмарити в нас це пізнання, аби врешті-решт сталося так, що якомусь другові ми довірятимемо більше, ніж Христові.



Немає коментарів: