понеділок, 20 березня 2023 р.

Качка і диявол

Повчальні християнські оповіді...

ВСЯ ДОБІРКА ОПОВІДЕЙ ТУТ: https://tinyurl.com/mrpesdfy

Переклад з англійської Т.Коковського, 2023

Якось маленький хлопчина з сестрою гостювали в бабусі та дідуся на фермі. У хлопця була рогатка і він вирішив трохи повправлятися у стрільбі в лісочку поблизу, але жодного разу не зміг потрапити в ціль. Трохи збентежений, він повернувся на обійстя. Дорогою він побачив бабусину домашню качку, хутко вийняв з кишені рогатку, прицілився і влучив їй прямо в голову. За мить качка спустила дух. Від несподіванки хлопець налякався і засмутився. 

Він хутенько сховав мертве качине тіло в купу дров за хатою, оглядаючись, чи бува хтось не спостерігає за ним! Натомість його сестра все бачила, але промовчала.

Наступного дня по обіді бабуся сказала до онуки: «Саллі, давай помиємо посуд». Але Саллі відповіла: «Бабусю, Джонні сказав мені, що дуже хоче допомогти тобі на кухні». Проходячи повз брата, вона пошепки промовила йому: «Пам’ятаєш про качку?» Отож Джонні чемно помив посуд.

Згодом, того ж дня дідусь запитав, чи не хочуть діти піти порибалити, на що бабуся зауважила: «Вибачте, але мені потрібна Саллі, щоб допомогти приготувати вечерю». Саллі лише посміхнулась і сказала: «Все гаразд, Джонні сказав мені, що він хоче допомогти». І прошепотіла йому на вухо: «Пам’ятаєш про качку?» Тож Саллі пішла рибалити, а Джонні залишився допомагати бабусі знову.

Це відбувалось впродовж кількох днів, допоки Джонні вирішив, що далі терпіти знущання сестри вже не може. Отож він прийшов до бабусі і чемно зізнався, що позбавив качку життя. Бабуся обійняла його і сказала: «Любий, я знаю. Я в той час стояла біля вікна і все бачила, але тому, що я люблю тебе, я тобі пробачила. Мені було цікаво, як довго ти б міг дозволити Саллі робити з cебе її раба». 

ВИСНОВОК: 

Що б не сталося  у вашому минулому, що б ви не зробили (брехня, обман, страх, шкідливі звички, ненависть, гнів, озлобленість тощо), диявол продовжує далі кидати це вам в обличчя, дорікати і запевняти, що у вас нема жодної надії, ви пропащі і є його вічним рабом. 

Ви повинні знати, що в той час, як ви коїли щось кепське, Бог стояв біля вікна і все бачив бачив..... Він бачив усе, що відбувалося в вашому житті; Він хоче, щоб ви знали, що Він любить вас і що заради Ісуса Христа ви прощені.

Не дозволяймо дияволу робити з нас його рабів. Велич Бога полягає в тому, що коли ви каєтесь і гріхах і просите пробачення, Він не лише прощає вам, але також забуває ваші провини...Саме завдяки Божій благодаті та ласці ми спасенні.

Немає коментарів: