неділя, 10 березня 2019 р.

Молитва про каяття і прощення

Милостивий і довготерпеливий Боже, Отче наш небесний! Я, грішний, в покорі стою перед Тобою на колінах і визнаю свої гріхи та провини, що їх припустився своїми вчинками, словами і думками. Я прогнівив Тебе ними і завдав прикрощів Тобі та ближнім, а через це заслужив на дочасну і вічну кару. Всім серцем і душею я каюся у своїх гріхах. До Тебе, Боже мій, я прийшов зі своїми душевними тягарями і благаю Тебе: заради невимовних мук, страждань і смерті Твого улюбленого Сина, а Господа нашого Ісуса Христа, та з превеликого милосердя Твого до усього людського роду милостивий будь до мене, грішного, прости мені мої провини, як і я прощаю моїм винуватцям, зніми з мене кайдани гріха і обдаруй мене силою Твого Святого Духа, щоб я направився, і гідно вшановував Тебе, заради святих ран і крові Твого Однородженого Сина, а мого Спасителя Ісуса Христа, який живе і царює з Тобою, Отче, і зі Святим Духом нині і повсякчас і повіки віків, Амінь.

Немає коментарів: