Нині відбувається зчитування цифрової культури, в якій екран визначає все, що є актуальним і хорошим...Нас не повинно дивувати, що через кілька поколінь нечитання творів визначних авторів мало хто з учнів зацікавиться чим-небудь, окрім короткої характеристики цієї літератури шляхом пошуку в інтернеті.
Поширеною скаргою в усіх навчальних закладах є те, що учні більше не приділяють належної уваги читанню книжок згідно навчальної програми. Якщо вони це роблять, то покладаються на пошукові запити в Google, щоб з'ясувати в кількох словах про що йдеться в отих товстих фоліантах. Зрозуміло, що вони не тільки погано їх обговорюють, але й не можуть судити про те, яке трактування твору є точним, а яке ні. Якщо майбутнє пов'язують зі штучним інтелектом, то він не лише виконуватиме письмові завдання для студентів, але й критично важливу роботу з інтерпретації прочитаного. Наші діти будуть споживати прісну дієту штучного інтелекту як поживу, якої вони не зможуть спекатися.
До цього додається дивовижне незнання Біблії. Були часи, коли добрий промовець міг покластися на людей, які впізнають цитати зі Святого Письма, і саме вони прикрашали твори та публічні виступи наших політиків, освітян і державних діячів. Все це стосується не лише сьогодення, але й нашої спадщини тим, хто прийде після нас. Не забуваймо також, як легко можна збитися зі шляху, коли нам бракує справжніх знань про основи.
о.Л.Пітерс
Немає коментарів:
Дописати коментар