суботу, 31 березня 2018 р.

Молитва на Вербну Неділю

Господи Ісусе, Пане всіх панів і Царю всіх царів, багато століть тому на Вербну неділю єрусалимський натовп радісно вітав Тебе, виголошуючи: «Осанна Сину Давидовому! Благословенний, Хто йде в ім’я Господнє! Спасіння на висоті!». Згодом, за кілька днів чимало з цих людей, сповнені гніву, кричали Пілатові: «Розіпни Його!» Господи, не дай мені бути подібним до них. Перебувай в моєму серці і керуй моїми думками та вчинками, як мій єдиний Спаситель і Цар. Дай мені твердої віри і стійкості, вбережи від навмисного гріха, не допусти, аби я розпинав Тебе своїми провинами. Піднеси мене над усіма спокусами цього грішного світу і мого тіла. Дай мені завжди пам’ятати Твої слова: «Будь вірний до смерти, і Я тобі дам вінця життя!» (Об’явлення 2:10). Вислухай, Господи, цю молитву, спаси і помилуй. Амінь.

Немає коментарів: